Sidor

Friluftsdag






Dalayce bjöd med mig och Sara på en friluftsdag till Hemlingby. Hennes föräldrar hälsar på från Canada så hon ville att dom skulle få träffa hennes kollegor och vänner! Vi blev nog ca 15 personer som stod och grilla och hade det mysigt och det dofta skog. Mycket engelska blev det, det är bra för mig att öva. Men ibland kan det bli lite fel när man försöker säga winerbröd på engelska. Efter vi hade ätit gott gick vi på promenad i spåret och när vi skulle cykla hem så svängde jag och Sara in på Gävle konstskola och hälsade på Daniel. Där fick vi rundvandring och vi satte oss sedan ner och ritade hela kvällen.

1 kommentar:

  1. Hallå!! Grymt ju!! Får jag rippa bilderna av dig till min blogg.. eller kan jag få dem av dig..alla foton?

    Gött som fan va de!!

    Saraaa

    SvaraRadera