Sidor

Mysig kväll i Mölndal









Sofia och jag har bott ihop nu i snart två veckor i Mölndal. Det har varit supermysigt och jag har vant mig alldeles för snabbt med att hon alltid är med mig. Det kommer bli tomt när hon åker tillbaka till Nya zeeland. Igår kom Daniel och hälsade på och vi åt för första gången ute på balkongen för innan har det varit för varmt att sitta där ute. Daniel tog med sig sin kamera med hans fina objektiv som jag direkt blev förtjust i, så jag kanske åker och köper ett såndant redan idag. Jag tog de här bilderna med det objektivet. Man kan få jättekort skärpedjup med bländar talet 1,8.
ps det sista kortet tog Daniel :)

2 kommentarer:

  1. ´Grymma du!!

    Jag ska bli frisk snart så vi kan ses!! :) PUUUSs!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer sakna dig med nu när jag åker tillbaka...!

    Hoppas det inte dröjer lika många år tills vi ses igen ju!

    Kramar o pussar xx

    sofia

    SvaraRadera