Sidor

Kärt återseende på Örebrokonstskola












I Lördags var jag på Örebro konstskolas 30års jubileum. Det var vernissage på Länsmuséet där gamla konstskoleelever fick ställa ut. Jag ställer ut ett stort foto, där jag har en bok under på en hylla som man får kommentera konstverket, det ska bli spännande att se vad de skriver. 600 personer ville besöka våran utställning på vernissagedagen och jag hann inte se mycket konst för det var för mycket folk och så många som jag ville prata med. Efter det gick vi på förfest hos båda Emmorna, sen var det fest på konstskolan. Där fick vi först höra en konsert med Mohlavyr, ett jätte mysigt band som hade världens utstrålning när de uppträde. Ingen dans blev det dock, men mycket prat med många kära återseenden. Ja herre gu vad trevligt det var!

2 kommentarer:

  1. Superfina bilder, kommer införskaffa 50-objektivet helt klart! Vore kul att få bilderna som jag är med på, om möjligt.* Kul var det också! Kram J

    SvaraRadera
  2. ja det tycker jag... det är så bra ljus i det objektivet och s blir det så bra porträtt! det är bara att klicka på dom så går det att kopiera... varsågod :)

    SvaraRadera