Sidor

Ritade ett linne till brorsan



Min bror var på hardstylefestivalen Qlimax i helgen som ligger i Holland. Fråga mig inte hur man kan åka så långt över en helg med buss och inte äns vara där ett dygn. Men om ni kollar in länken HÄR så kan man förstå att det var mäktigt. Jag själv har svårt för just Hardstyle som musikstilen heter, men jag gillar att dansa till det. Jag förstod att det betydde väldigt mycket för min bror att åka dit, så vi åkte till ett köpcentrum dagen innan för att leta upp någon bra outfit, Det finns sjukt tråkiga kläder till killar så jag sa till slut att näää nu köper vi textilfärg och så målar jag ett linne ill dig, vi köpte två olika färger, sen en självlysande färg som jag målade över bokstäverna så de skulle lysa i mörkret, Jag blev ganska nöjd, men det hade nog blivit bättre om jag hade tryckt bilden, men nu fick jag ju måla det förhand. Tror att brorsan gilla den, han hade inget val, han var tvungen att använda det efter jag hade lagt ner timmar på linnet haha

3 kommentarer: