Sidor

Jag är kär


Jag har blivit kär i en hund, det trodde jag aldrig skulle hända. Men oj vad fin, Bobbo heter han. Var hemma hos Emma och Martin där jag träffade den lilla schnauzern.
Jag har alltid varit hundrädd. Det finns många orsaker men några av dem är att jag har blev oftast jagad av grannens arga hundar som gick lösa i skogen, sen har jag blivit biten en gång i handen av en kompis hund. Men jag har märkt att det hjälper att gå emot sina fobier. Om man är rädd för något är det oftast bra att utsätta sig för det. I alla fall hjälper det mig, det är inte bara hundar jag är rädd för utan det gäller nog alla djur. Kan inte läsa av dom och då får jag ingen kontroll. Men det har försvunnit allt mer, jag klappade tom min kompis Saras råtta härom veckan. Är mycket stolt.
Här en en blogg om hunden BOBO THE DOG

2 kommentarer:

  1. Vad ballt att Bobo fick ett eget inlägg! Hihihi vAD skoj att du digga honom så mycket!KRAAM //Emma

    SvaraRadera
  2. ja och ni är finaste ägarna till honom =)

    SvaraRadera