Sidor

Sofia i sommar


Nu var det två år eller var det tre år sedan jag träffade min käre vän Sofia. Hon fick för sig att flytta till Nya zeeland och det gjorde hon alldeles rätt i. Jag är jätte imponerad på att hon vågar ta sig runt till olika länder alldeles ensam. En dag ska jag också bli så modig, men jag få börja i små steg typ som att flytta till Gävle haha. Hur som helst är jag jätte glad för att hon kommer till Sverige i sommar. Vi ska försöka bo ihop det kommer bli så jäkla kul att flumma igen. Har saknat henne så mycket! Den här bilden är tagen när vi är på slagsmålsklubben. Vi hade roligare än vad det ser ut på bilden. Men vi hade fått en och en annan is drink på oss som dom längst fram i publiken fick för sig att slänga bakåt. och där stod vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar