Sidor

Dödslinjen är över




Huvaligen vad mycket vi har haft att att göra i skolan på sista tiden. Det har inte hunnits med någon fritid. Först var jag stressad över att ha så många olika projekt att göra på samma gång, men nu har jag lärt mig att hantera det. Jag koncentrerade mig på en uppgift i taget och nu har jag kommit in i ett slags flow där jag tycker om att ha mycket uppgifter. Så jag ska inte slappa till allt för mycket nu när jag är igång. Idag har vi haft redovisning på våra animerade filmer vi har jobbat med. Jag lovar att min film kommer upp på bloggen när jag har fixat till den lite. hehe filmen är 50 sekunder och är hel flummig, precis som jag gillar det. När jag visade upp filmen för klassen blev det helt tyst. När jag förklarade för min lärare att min film ska gå ihop i en loop när den blir helt klar så kommenterade han att det räcker att kolla en gång och så ojade han sig att han borde få löneförhöjning.
Hi hi tänk att jag kan vara så provocerande ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar