Sidor

Köpte en tramporgel


Jag var på röda korset igår och fick syn på den här skönheten. Jag blev förälskad direkt när jag började spela på den och kikade på prislappen... HUNDRA KRONOR?! Lyckan spred sig i hela kroppen och jag hoppade upp i luften medan jag spanade efter någon som jobbade där och sa glatt - Den häär vill jag haaa! I morse kom det en lastbil med orgeln och nu står den i mitt vardagsrum. Har inte vågat spela högt på den än för min pokerspelande granne vägg i vägg har varit på dåligt humör hela dagen och skrikit fan och wrröööööl hela dagen. Ska ta det successivt så att grannarna lär sig tycka om min musik :)
Jag tog kort med datorn eftersom min kamera inte funkar just nu, därför är det ett sådant oskarpt foto. Men fler bilder kommer det att bli snarast.

5 kommentarer:

  1. Fan vad ballt, PRECIS en sån där hade vi när jag var liten! :O

    SvaraRadera
  2. ja jag hade också nästan precis en sån här så att det är verkligen nostlgi för mig :)

    SvaraRadera
  3. Vi hade också en tramporgel haha :D Måste få höra en trudelutt nån dag! :)

    SvaraRadera
  4. Borde jag vara förvånad över att du också hade en sån här orgel, sabina? Nej, för vi levde ju typ samma liv som barn :P

    SvaraRadera