Sidor

Vem va rä som snatta?

Idag hade jag slitit en hel dag framför datorn och gjort animerad film. Jag var helt urlakad och gick med tunga steg mot kylskåpet för att förtära min matlåda för att få lite energi innan jag skulle på danslektion. Jag öppnade kylskåpet, matlådan var borta. Det är alltså någon som har snott min matlåda och Saras var också borta. Sen fick jag höra att min klasskompis Mirre blev av med sin igår.. Det här är inte okej! Jag har inte råd att köpa nya matlådor och jag har inte tid att åka hem för att laga ny mat! Så snälla! låt bli min matlåda vem det nu är... jag har inte heller några pengar!

4 kommentarer:

  1. Jag blir så arg!! Det är verkligen förjävligt, vi borde smygfilma dem som gör det, eller sätta upp arga lappar eller fula teckningar eller nåt!

    Hoppas att dansen var rolig iaf!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. ja jag får se vad jag ska göra... så här kan vi ju inte ha det... kommer ha kylklampar med mig imorgon! :/

    SvaraRadera
  3. Det var ju precis det här som gjorde att David i min klass smulade ner 20 doser laxeringsmedel i en påse med piroger med hans namn på. Hela påsen försvann på någon dag och det var dåligt upptorkade fläckar från en stol i matrummet, ut mot korridoren och mot toaletten. Hoppas inte det här är samma person för den personen borde fanimej lärt sig en läxa!

    SvaraRadera