Sidor

Irreterad


Jag tycker att det är så jävla dåligt system! Om man går ett program på högskolan så ska man inte behöva anmäla sina kurser varje termin, det ska gå på automatik tycker jag. Har fortfarande inte fått mina pengar från csn. För man måste ha kontakt med både studera.nu, csn och högskolan. och jag har gjort precis allt vad dom har sagt att jag ska göra. Men de skickar bara runt mig till alla! Idag blev jag runt skickad till fem olika personer på högskolan och den sista svara inte även fast jag ringde när de hade öppettider. GAAH! behöver pengar nu! börjar bli fattig! Ska det vara så jävla svårt!
Så nu fick jag ur mig det! tack bloggen och alla som orka lyssna! :D

4 kommentarer:

  1. Systemet är rötet inifrån. Vi borde riva och starta om skiten från grunden.

    Hoppas du får dina pengar snart!

    SvaraRadera
  2. Ahh den gamla godingen.. det är massa varje termin som missar att anmäla, så ja man tycker de borde ändra >_<

    Se det från den ljusa sidan, när det väl funkar kommer du få en stor klump pengar! :D

    SvaraRadera
  3. haha, det är så jävla löjligt. jag glömde också att anmäla mig varje ny termin såklart D:

    SvaraRadera
  4. Tips! Fråga dina huvudlärare om även dom har lämnat in studieförsäkran för er = bekräftat att ni faktiskt fortfarande går utbildningen(så att det inte bara är du som tycker att du pluggar och cashar in CSNsemesterpengar). Det hände varje terminsstart(speciellt vårterminen) att våra lärare glömde det/visste inte om att dom behövde göra det. Samma visa varje gång...

    SvaraRadera