Sidor

kaffekvinna


Det här är en av de åtta teckningar jag gjorde idag.

7 kommentarer:

  1. Hej Sabina!

    Såg din blogg via facebook, kul att du håller kreativiteten levande :) Hur går det med kläddesign-grejen?

    Hoppas allt ät bra med dig!!

    MVH Lollo från Eductus ;)

    SvaraRadera
  2. Hej! ha ha eductus var läääänge sen!
    jo jag håller på att trycka kläder då och då, hoppas jag kan starta ett märke så småning om! Just nu går jag serieskola. vad gör du för nått? kram

    SvaraRadera
  3. åh kan inte du göra en tavla åt mig!? :) Jag betalar i natura;)

    SvaraRadera
  4. Oh, gillar din blogg Sabina! Kul att det gar bra och du tecknar mycket.. sjalv har jag ingen inspiration. Ar det Gavle du haller till i nu? Ar i Tokyo och pluggar japanska, du kan ju kolla in min blogg.. //Johanna

    SvaraRadera
  5. Vad kul Johanna! Japan! hur är det där? =) jag ska kika in på din blogg! gör du någe konst om dagarna då? kram

    SvaraRadera