Sidor

Stefan hade inflyttningsfödelsedagsfest







Jag hade bara sovit tre timmar, men som tur var tog jag en powernap innan jag tog taxin till Stefan.Festen började tidigt och det var kanske 30 personer totalt som trängdes i hans ganska stora tvåa.
Många tågkompanister var det och för att de inte skulle se mig som konkurrent så blev det bättre stämning när jag sa att jag hade slutat på sj för att plugga i Gävle.
Jossan och petrus hade tagit sig från Hallsberg hit, det var väldigt trevligt att få träffa dom. Petrus och Mikael har jag gått i samma klass som från 1-9:an och dom övertala mig att det ska bli kul att gå på klassfesten i vår. Så nu har jag ändrat lite på min negativa inställning till återträffen men jag har inte bestämt mig än.
Vi avslutade kvällen med att dra vidare till Heartbreak. Så det blev ännu mer dans denna helg. På den sista bilden är jag övertrött och det var då jag bestämde mig för att gå hem. Men nöjd efter ännu en jätte lyckad kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar