Sidor

Jag+hjärta+Göteborg





Det är så mysigt i Göteborg. Vi var och åt på Haga bion igår kväll. Jag åt en jätte god sojafärs limpa och det var en trevlig stämming med mycket upplevelser, bla satt det en kvinna vid bordet bredvid som hade en redig mustasch. Det var coolt, första gången jag såg det tror jag=) Efteråt gick jag å Johanna vidare till andra långatan till en pub där vi mötte upp Lisa och hennes kompis. Där satt vi och tjöta hela kvällen. Sov hemma hos Johanna och hennes sambo i natt. Idag har jag gått i affärer och nu har jag kommit hem till Elin och Sebastian och ska snart sova. I morgon blir det kalas!

2 kommentarer:

  1. Vart ska du på kalas? Jag bor ju i Göteborg!!

    SvaraRadera
  2. ååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhh andra lång! mitt hem!!!! uuuuh!! // sara

    SvaraRadera