Sidor

Nu börjar man bli gammal!


Igår kom den här inbjudan på posten! Det var tio år sedan jag slutade högstadiet! TIO ÅR SEN! Tiden går fort! Men det känns som att det var ett bra tag sen man gick där! Jag har inte bestämt mig än om jag ska gå! Missar jag så mycket egentligen? Nu har ju alla facebook så jag vet ungefär vad alla gör. Och det är inte så att jag saknar den tiden direkt. Den bestod mest av grupptryck och osäkerhet. Och dom jag vill träffa har jag redan kontakt med! Det skulle iofs vara kul att träffa alla dom samtidigt! Är jag negativ nu? är det någon som har varit på en klassträff och kan övertala mig varför jag ska gå?

7 kommentarer:

  1. en dag av resten av ditt liv! jag tycker du ska gå

    SvaraRadera
  2. klart du ska gå =) Ska vi ha en återförening om tre år då? :)

    SvaraRadera
  3. Jag är inte heller säker, fick inbjudan jag med och jag tvivlar mer och mer måste jag säga!
    Kan vi inte träffa de vi vill dagen innan för då är säkert alla hemma?
    Puss Carro

    SvaraRadera
  4. jag skulle inte gå, för som du säger det var bara en tid av grupptryck och osäkerhet. och även om man är en annan människa idag så känns det som att man lätt faller tillbaka till det när man träffar alla dem igen. det är enkel att inta gamla roller.

    du gör som du vill självklart

    SvaraRadera
  5. Jag var på klassfest, det kom 5 stycken från själva klassen, och en pojkvän till en av dem fem.. Jag tror inte vi hade haft så otroligt roligt om vi vart fler (:. och dem fem, träffar jag ganska ofta.

    Men varför ska man träffa de delar av klassen man inte umgicks med, eller dem som man inte tyckte om. Dem man vill umgås med, behövs ingen klassfest för (:

    SvaraRadera
  6. så sant så sant! det lutar mer åt att jag inte ska gå nu.. men har lite tid kvar att tänka=)

    SvaraRadera