Sidor

Är i skolan på en lördag



Idag är jag duktig och varit i skolan på en lördag. Började på min sorgliga serie som kommer bli över tio sidor som det ser ut nu. Det var öppet hus idag men såg bara en tjej som kollade in våran ateljé! Det var synd, hade varit kul att se fler folk som kanske kommer in till hösten. Men lite fumm i all seriöshet blev det allt, tex så gjorde jag om Filippa till en man genom att rita tjocka ögonbryn och skägg med flytande tusch. Vi tänkte att det skulle vara kul att klä ut oss till killar och gå ut på krogen men det får bli någon annan dag. För i kväll känner jag för att ta det lugnt. Det har varit ett par intensiva men mysiga dagar
Jag är så trött nu så jag nöjer mig till och med att kolla på operabalett på tv. Så lätt road är jag just nu. Ganska fint faktiskt he he godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar