Sidor

A new friend




Jag har fått en ny vän! Hon heter Dalyce och är från Canada men jobbar i Gävle.Det är så kul med sociala människor som inte är rädda att ta kontakt. Hon är super kreativ, så vi har redan bestämt att vi ska ha sy kvällar och grillfester! Vi var på ett café och satt och snacka tills dom stängde och i vanlig ordning frågade jag såklart om hon ville rita av mig. Det ville hon mer en gärna! Jag börjar få ihop till en halv full vägg nu i köket med massa porträtt på mig själv. Så egoistiskt av mig kan man tycka, men det är kul att ha teckningar från alla man känner!
Ikväll bjöd jag hem min klasskompis Fredrik för att göra våran hemuppgift som ska vara klar i morgon. Vi lyckades bli klara och det var mysigt att sitta och lyssna på musik och rita tillsammans! Mer sånt!

3 kommentarer: