Sidor

Spendera





Spendera= använda något som så småningom tar slut på grund av användningen, särskilt tid eller pengar.
Så känner jag just nu, för jag vill spendera på så mycket saker samtidigt.
Det är bara tisdag och jag har redan veckan helt fullbokad med att träffa gamla och nya vänner, skriva manus, söka jobb, göra arbetsprover, gå på konsert och utställning. Känns som att tiden bara rinner iväg och pengarna med. Men kul är det!
Igår var det en fullspäckad dag med skola på förmiddagen, vi fick rita medan vi lyssnade på en ljudbok. Sen gick jag med Efraim och Mirreför att fika, Anna och Emil följde också med. Sen var det bara att åka hem och sova i en halv timma och sen gå på kroki på konstskolan och sedan gick vi på max och åt! Jag somnade direkt när jag kom hem, undrar varför :)

1 kommentar:

  1. Det är skönt att se att du lever livet :D! Känner också för att spendera en massa, tiden går ju så jäääääklarns snabbt! :O

    SvaraRadera