Sidor

Svt i våran ateljé





Idag har svt varit på besök i våran ateljé och filmat oss. De skulle komma kl 10.30 men kom 13 istället för det åkte vilse. Jag tror att de var hos oss i nästan fyra timmar och de intervjuade Elena och en kille i tvåan bland annat. Sen gick de runt och filmade när vi målade. Det kommer bli ett reportage på URtv i höst, när exakt det skulle sändas visste dom inte än, men jag återkommer om det. Det ska bli kul att få ett helt avsnitt på tv som handlar bara om oss i våran ateljé!
Bilderna är tagna av Efraim.

4 kommentarer:

  1. Det ska bli kul att se er :) Jag hade tyvärr redan bokat in jobb idag och det var lite för kort varsel för att avboka eftersom man fick reda på det igår :S Tänkte bara säga att jag lägger upp en länk till dig på min blogg, vill samla på mig fler :)

    SvaraRadera
  2. det var händelsefattigt men det var trevligt folk i skolan! :D

    SvaraRadera
  3. Titeln rimmar ju :D

    Jag ska också lägga upp lite bilder.. snart, när jag orkar ;D

    SvaraRadera
  4. kul att du såg det EF!
    ja va fan! nu får du ta å lägga upp bilder... hade velat lägga upp filmen men den var för stor för min lilla blogg =)

    SvaraRadera